Cupcakes

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen - läs skola och jobb. Var i skolan kl 9 imorse, har iof varit en ganska chill dag, vi har mest flummat. Imorgon har vi handledning igen, som förhoppningsvis går bra. Efter skolan var jag och tränade, det är ju som sagt slut på semestern. Men jag har haft sådan lust att baka cupcakes ett tag så jag beslutade mig för att göra det efter träningen. Det är ju lika bra att tillföra kroppen lite nya kalorier när man tränat bort de gamla, jag vill ju inte att min inre organ ska gå hungriga.

Så här fina blev de!



Jag är mäkta stolt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefina och smaskiga, hoppas jag! Hade du olika sorters glasyr?

Vilka ska få smaka?

kram kram

2009-04-07 @ 16:03:23
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0