Flying south...

I eftermiddag beger jag o emma oss till hennes hemort, Höllviken, för att fira påsk i ett par dagar! Och att inte glömma - MIN födelsedag. Imorse var jag på gymmet kl 08 riktigt stolt över mig själv:)

Idag hade vi en gästföreläsning som hölls av Nya Zeeländaren Michael Hall om Sustainable Tourism. Han avslutade med att säga att "we are all fucked". Känns bra. Jag insåg under föreläsningens gång att jag bidrar väldigt mycket till miljöförändringarna i och med många flygresor, och inte gör jag något bra hemma heller. Man kanske skulle börja källsortera eller nått i alla fall?!?!

Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker du ska börja kompostera under diskbänken! HiHI

2009-04-09 @ 08:30:48
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0