Long time no see.

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här igen, det blir inget bra då jag åker iväg, ska försöka bli bättre. Nu har vi iaf kommit tillbaka från Serbien och Belgrad. Vi har haft ett par väldigt givande och roliga dagar. Hann med en hel del shopping också, vi motiverade det med att vi var tvugna att observera hur ett Serbiskt köpcengtrum ser ut. Ska försöka få upp lite bilder sen....lovar inget.

Nu sitter vi hemma hos Anna och transkriberar, kanske inte det roligaste man kan syssla med en solig dag som denna men något som måste göras. Ikväll väntas ett glas med tjejerna på Hampan, blir lugnt för min del, börjar tidigt imorgon.

See ya

PS Mormor, jag skulle behöva ett förkläde. Kan du fixa det? DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0