Nu får det vara nog...

Okey, vi vann inte bowlingen, vi var inte ens i närheten av att vinna. Men kul hade vi och sent blev det, kom inte i säng förrän väldigt sent eller tidigt, det är en tolkningsfråga. Jag kan erkänna att jag inte var särskilt pigg när jag fyra timmar senare var tvungen att gå till skolan.

Måndagen var ingen produktiv dag i skolan, gick tidigt. På eftermiddagen åkte jag till Borgen med mina arbetskollegor. Borgen är ett ställe där man i lag ska utföra olika uppgifter, typ som Fångarna på fortet. Grymt roligt, kände att jag började vakna till liv igen:) Sen avslutade vi dagen med middag vi strandpromenaden, Gott!

Idag händer inte mycket först skola o sen jobb. Imorgon bär det av till Stockholm.

Synes och höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0