Serbia

Då var jag äntligen här. Kom fram igår vid lunchtid, pappa och andreas hämtade mig på flygplatsen. Mamma var hemma och gjorde iordning kroppkakorna som andreas haft med sig. Det var lika gott som jag förväntat mig! Sen gav vi oss ut på stan en sväng, Andreas shoppade. Nä jag e inte bitter...:) Idag ska vi gå och fixa naglarna och ikväll är det fotboll som gäller. Sverige - Serbien spelar tydligen, är inte så insatt i fotbollsvärlden. 

        
Kroppkakor


Skoputsning!

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jsg vill också va på semester och få skorna puttsade... Själv sliter man på jobbet. Inte alls bitter inte....

2009-04-01 @ 13:25:34
URL: http://asahellman.blogg.se/
Postat av: Guess???

hoppas du har det bra gumman, snart blir du gammal och grå, moohoaaaa =) PUSS

2009-04-03 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0