TACK ♥

♥-ligt (något förstenat) Tack till alla Er som grattat mig på min födelsedag! Har haft ett par otroligt sköna dagar nere hos Emma och hennes familj i Höllviken. Ville inte åka tillbaka till HBG för att jobba igår. Tyvärr glömde jag mitt nöt, kameran så det blir inga bilder :( Ska försöka komma ihåg att lägga upp lite på bilder på mina fina presenter iaf!

Igår och idag har jag jobbat, eller jag e fortfarande på jobbet slutar om ca tre timmar. Det är som sagt en väldigt fördel att jobba på ett ställe där man kan sova, jag orkade inte ta mitt pick o pack o gå hem så jag stannade här. Sen ska jag hem och packa om, för på onsdag bär det av till Serbien igen. Mamma, du har inte lust att tvätta åt mig?

Ha en fortsatt trevlig påskdag!





Kommentarer
Postat av: mamma

Såklart! Vi har bra torkväder.

Vi behöver lite mer Västerbottenost och bregott, samt nån tidning...

Kram

2009-04-12 @ 17:20:13
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0