The end of an era...

Jaha då var det söndag igen, usch vad veckorna går snabbt. Jag hinner ju knappt med att tänka:) I fredags var vi flickor i hamnen och åt middag, vädret var underbart! Servicen på restaurangen var desto sämre, vi fick vänta i typ en timme innan vi fick vår dricka och i ytterligare 40 min innan maten kom...illa illa. Som de service managementstudenter vi är kunde vi ju helt enkelt inte stå ut med den är servicen, det slutade med att vi får komma tillbaka och äta valfri huvudrätt. Gratis mat e ju alltid trevligt, men jag kommer nog aldrig att rekommendera någon att gå dit. Trots detta hade vi otroligt roligt under hela tiden!

           

I går jobbade jag, en riktig helvetesdag...jag var redo att kasta in handduken. Men tillslut gick det hyfstat. Efter jobbet gick jag och handlade för första gången på tre veckor! Kvällen tillbringades på Helsing, klockan 12 var vi så trötta att vi gick hem:)

Idag är det personalmötet och mat på SWEA som gäller och sen ska jag, pia och emma bowla med skolan. Man kan vinna 3000kr!! Det ser vi framemot det är ju självklart att vi vinner!!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0