Greetings from Sydney

Då var vi framme i Sydney. Resan gick väldigt bra, vi åt sov och kollade på film. Hotellet vi bor på är helt ok, har precis bokat in en natt till. Idag sov vi väldigt länge, jetlag tror jag det kallas:) Idag har vi gått runt och tittat lite, det är väldigt mycket asiater här. I morgon ska vi åka ut till Manly, där vi ska bo, och leta efter just ett boende. Så i morgon blir det till att ställa klockan!
Lägger upp lite bilder om en stund
Uppdatering



På väg till flygplanet

Ett blåsigt Sydney

Frukost på Starbucks


Sydney tower




Sydney Opera house




Harbour bridge

Kommentarer
Postat av: Malena

Skönt o höra att ni kommit fram ordentligt=) lycka till med lägenhets sökandet, puss

2009-08-30 @ 14:35:41
Postat av: Åsa

Blä vad jag är avundsjuk.... Hoppas allt ni skickar en liten sympatiserande tanke till mig när jag knallar till tråkiga campus på tisda! :(

2009-08-30 @ 15:32:44
URL: http://asahellman.blogg.se/
Postat av: Ulla Gotthold

Härligt att Du är på plats. All lycka till er alla.Ta gärna hem en känguru till mig.



Cajsa är här och vi komponerar 2 visor tll Scanias guldfest på Stadshuset. Litet vin och det går som smort.

Kramar från farmor o Cajsa!

2009-08-30 @ 22:18:02
Postat av: Ulla Gotthold

Härligt att Du är på plats. All lycka till er alla.Ta gärna hem en känguru till mig.



Cajsa är här och vi komponerar 2 visor tll Scanias guldfest på Stadshuset. Litet vin och det går som smort.

Kramar från farmor o Cajsa!

2009-08-30 @ 22:18:05
Postat av: Ulla Gotthold

Härligt att Du är på plats. All lycka till er alla.Ta gärna hem en känguru till mig.



Cajsa är här och vi komponerar 2 visor tll Scanias guldfest på Stadshuset. Litet vin och det går som smort.

Kramar från farmor o Cajsa!

2009-08-30 @ 22:18:32
Postat av: Mamma

Vad mysigt det ser ut! Jag vill också!

Kram

2009-08-30 @ 22:32:20
Postat av: Bernike

Ah, vad glad jag är för din skull. Du gör allt som jag aldrig gjorde. Underbart! ☺



Jättefin bild på dig framför Operahuset.



Kram ♥

2009-09-01 @ 02:46:54
URL: http://fulaankungen.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Heeej! Va skönt o se att ni överlevde flygresan! Jag har de bra i Peking. Börjar praktiken imorgon. Kineserna är överallt o ingenstans o är alldeles för mkt, men jag ska nog överleva. Eftersom jag har ett buisness-visa så fpr jag inte resa utanför kina under dessa sex månader. Skit asså...så de blir inge thailand...:( Men kanske bara stannar i tre månader så då kommer jag! Saker o ting förändras från i till så vet knappt vart jag är om en vecka. Hade nämligen en intervju innan jag åkte, ska ha intevju nummer tre nu idag via tele med vice vdn...får jag de jobbet är det hem till sthlm som gäller, kan inte säga nej till de! Lycka till med lägenhetssökandet! Hälsa alla! Puss

2009-09-01 @ 14:23:04
URL: http://justflyaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0