Public humiliation

Igår efter jobbet tog jag en långpromenad med Anna. Vi gick till Torinos och köpte en god sallad sen gick vi ner på Gröningen vid vattnet och åt vår sallad och njöt av solen. När vi sitter där i så ser vi hur friskis och svettis börjar ställa upp högtalare och div. De ska gympa ute! Det kan ha varit något av det roligaste som jag någonsin har sett och rätt som det var stack de bara iväg, sprang runt mellan alla som grillade och solade. Jag skrattade så jag höll på att dö!

Idag har Malena lovat att hjälpa mig flytta lite saker, grymt snällt! Jag bjuder på lunch som tack. Sen är det dags för after work med jobbet. 

Hoppas idag blir en bra dag.  

Kommentarer
Postat av: Malena

Tack för lunchen, var super gott=)

2009-08-07 @ 14:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0