Soon, very soon

Idag har jag haft sista dagen i gävle, eller rättare sagt Stockholm, innan avfärden mot landet down under. Har varit en väldig mysig dag med bror och föräldrar. Har piffat lite i hans nya lägenhet. Hade tänkt visa bilder men har såklart packat ned sladden i mitt stora bagage och det kommer inte att öppnas förrän vi är i Sydney. Förhoppningsvis så slipper jag stå på flygplatsen och plocka ur kläder:) Sedan var vi hem till mormor och morfar och åt middag, det blev ärtsoppa. 

Imorgon åker jag ned till Emma i Höllviken och på fredag åker vi tillsammans till Kastrup för att påbörja vår resa.

Om jag inte hinner skriva något mer den närmaste dagen så hörs vi i när vi kommit fram.

Kisses & hugs

 Lycka till till Jennifer, som flyger till Kina på fredag. Vi ses i Thailand till jul!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa, vill bara instämma i att vi haft en riktigt mysig dag! Vi önskar Dig, Emma, Pia och Cecilia ett underbart äventyr i Australien och detsamma till Jennifer i Kina!

Kram kram

2009-08-26 @ 23:05:38
Postat av: Helena

Va härligt att ha allt framför sig Carolina. vi önskar dig verkligen en toppentermin med studier och ett spännande socialt liv. Jag beundrar din förmåga att gå från tanke till handling. Jag som inte ens kom längre än från Täby till Stockholm under min studietid. Tja, tiderna ändras.

Njut och lev livet!

2009-08-27 @ 08:34:46
Postat av: Victoria, Marcus och Louise

Hoppas du får en härlig tid i Australien!



Kramar!

2009-08-27 @ 08:46:02
Postat av: Kickan

Jag vill önska dig lycka till på ditt "förmodligen inte sista" stora äventyr.

Fånga dagen och njut.



Var rädd om dig Carolina

2009-08-27 @ 11:30:35
Postat av: Jennifer

Lycka till nu girls! O ta aussie med storm...vilket jag vet att ni gör! Hälsa stränderna och surfarna, jag e grymt avundsjuk. Kisses

2009-08-27 @ 17:51:13
URL: http://justflyaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0