All I want for christmas

Vi närmar oss julen med stormsteg och då börjar det ju bli dags att utforma en Önskelista. Så att Tomten hinner få den i tid :) Jag har tänkt skriva upp lite saker i olika prisklasser och känner någon att de skulle vilja ge mig något i julklapp så är det bara att skriva vilken grej/upplevelse och sedan sätta in pengarna på mitt konto. I gengäld lovar jag att lägga upp bilder på det som jag "fått" eller gjort så att ni får se att pengarna kom till användning!

Here we go:
- Ett par svarta pumps med rosett i fram, 900:- (de kommer vara bra att ha när jag ska gå på vår avslutningsmiddag på skolan)
- Elefantritt i Thailand, ca 250:- (det vore väl coolt)
- Hotell i Bangkok, 800:- (man måste ju ha någonstans att sova)
- Massage i Thailand, ca 50:- (vill ju bli en harmonisk människa utan spänningar)
- Manikyr & pedikyr, ca 100:- (måste ju se fräsch ut när jag kommer hem)
- Bok, ca 150:- (har blivit helt fast i Twilight bökerna och vill nu läsa den sista i Thailand)
- Nyårsmiddag, 500:- (är i behov av champagne & hummer!)
- Båttur för snorkling/dykning, ca 700:- (vill ju se alla delar av Thailand)
- Shopping spree - Priceless (man kan ju inte gå med rumpan bar heller)
- Flygbiljett mellan Köpenhamn och Arlanda, 594:- (ni vill väl inte att jag ska vara fast i Danmark?)
- Lägenhet i Stockholm, pris oklart. (Jag är ju klar med hbg om ett halvår och måste ju ha någonstans att bo då, så jag slipper gatan menar jag)

Om något av detta låter intressant och ni känner er givmilda så är det bara att köra på! Allt uppskattas, även en en kel god jul hälsning - kanske inte lika mycket som en lägenhet dock :)
Merry Christmas!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men jag jobbar ju ihjäl mig på att finna en lägenhet i sthlm som du kan få plats i. :) Köpa två lägenheter när jag ändå är igång kan ju tänkas på! GOD JUL! Hälsa thai! :) Puss&Kram

2009-12-07 @ 12:18:20
URL: http://justflyaway.blogg.se/
Postat av: Bernike

Vad gullig du är! Du tror VERKLIGEN på tomten!!! =D



När´å. Släng hit kontonumret så ska du få dig en julklapp. Tyckte du hade tänkt efter bra då du skrev ihop den. Lite nytta o lite nöje.



Hoppas Er jul brir bra. Ingen vit jul här heller i år tror jag minsann. =(

2009-12-09 @ 22:38:15
URL: http://fulaankungen.blogspot.com
Postat av: Cajsa

Men Hallååå!!

Du har ju rosa rummet på Jaktvarvsplan 4!!

Det ingår två barn, men det blir ju gratis.

Hur svårt kan det va´?

Kram

Cajsa

2009-12-11 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0