Goodbye for now

I morgon lamnar jag Australien for denna gangen, men jag kanner lite som jag gjorde forra gangen att jag inte ar helt klar med det har landet. Igar hade vi var avslutning pa skolan, forst var vi uppe pa skolan och fick ta emot vara diplom. Eller det var meningen i alla fall, men de var inte riktigt klara sa vi far dem postade i stallet. Sen akte vi ut pa en stor bat runt omkring Syndey Harbour i 4 timmar, vilket var jatte trevligt. Sag hur solen gik ned vid Harbour Bridge samtidigt som vi drack lite mousserande. Kan tyvarr inte lagga upp nagra bilder da jag inte anvander min egna dator.

I morgon bar det som sagt av till Thailand, vi kommer att vara i Bangkok det forsta dagarna sa jag ska forsoka uppdatera lite dar!

Kisses


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är inte ett dugg förvånad och räknar med att hälsa på dig nästa gång i Australien!

Ha en bra resa till Bangkok! enligt cajsa är det bästa i bangkok Mc Donalds!!

Kram

2009-12-18 @ 23:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0