Last night

Ikväll sover vi sista natten i vår lägenhet på the Crescent. Imorgon flyttar vi till ett hostel som heter Manly Bungalow, inte lika glamoröst som det låter men helt ok. Helgen kommer mesta dels att gå till plugg men på lördag kväll blir det lite luciavaka i sann svensk anda. Veckan som gått har tillbringats på biblioteket och skrivit på ett arbete, men har också hunnit med lite roligt. I tisdags var vi på bio och såg New Moon, det var den störst biograf som jag någonsin har varit i. Har haft familjemiddag med hemmagjord lasange och negerbollar, eller chokladbollar om man ska vara pk. Mycket gott var det i alla fall, fast jag måste säga att jag längtar efter momors negerbollar. Nu ska jag ta och sova. Kiss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här var det en liten tjej som blev helt salig över den gulliga ryggsäcken som kom med posten igår. Den var superfin! Imorgon är det Lucia-firande på dagis. Hon hävdar att hon absolut inte tänker ta på sig Lucia-kläder. Hmm. Kan bli intressant...



Kram

V, M och L

2009-12-10 @ 17:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0