What goes up...

Så fort livet går åt rätt håll och allt känns ok då kommer det någon som klubbar ned en på jorden igen. Detta hände igår, vi hade ju löst allting med boende sista veckan och skulle kunna spara in lite pengar på det. Men tji fick vi, nä då kommer vi inte kunna bo hos Linn och Sara då deras hyresvärd var lite tjurskallig vad det gällde att ha extra folk som bodde där. Varför frågar jag mig då?? Ska man inte kunna få ha gäster bo hos sig om man betalar över 1800 kr i veckan för att bo där? Uppenbarligen inte. Nää, så då fick vi boka hostel den sista veckan, där rök 2200 kr som jag verkligen inte hade räknat med. Och nej jag har inte sparat ihop en buffert någonstans. Jag jobbar inte så, living on the edge liksom.
Jaja. Allt brukar ju ordna sig i slutändan.
Kisses

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja som du skrev, det brukar ordna sig till slut. Du far halla dig val med mamma hon har just fatt tillbaka pa skatten.

Puss & Kram Pappa

2009-12-05 @ 10:16:48
Postat av: Farmor





Min gamla mormor brukade säga: "Så länge jag har mina höns o min pennision, går allt bra." Det säger jag också. Jag kan hålla plättar, bullar i mina rum o kök. Mina tankar och min kärlek likaså.



Välkommen hem! Farmor

2009-12-05 @ 21:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0