48 timmars dygn

Igår var en sådan dag som jag hade önskat att den hade några fler timmar att erbjuda mig. Jag började jobba 06.20 jobbade sedan fram till 15.15 då jag sprang till stan för att träffa Jennifer. Vi skulle nämligen köpa present till Kaka som fyllt 25 och skulle ha fest på kvällen. Vi springer runt i affärerna för att försöka hitta nått bra, det blev lite anit-age produkter, en Tara-tidning och en flaska mousserande. Vi han med en fika på Fahlmans innan vi gick hem. Jag personligen hade tänkt lägga mig och powernappa ett tag men insåg snabbt att jag inte skulle hinna med både det och att duscha, så jag valde duschen, man vill ju inte lukta illa. Sen kastadet jag i mig rester från Johans middag, potatisgratäng och fläskfilé, gott! Sen fick jag skynda iväg till Kaka, men jag hann! Det jag inte hann däremot var att plugga, illa illa. Vi ligger nu lite efter i vårt skrivande, men men jag jobbar bäst under press så det kommer på söndag kväll/ måndag morgon.

Nu sitter jag på jobbet, det kommer bli en lugn kväll, man kanske till och med hinner smygtitta lite på Let's Dance :) 
Ha en fortsatt trevlig fredag! 
Carolina

Kommentarer
Postat av: mamma

Du också lilla gumman! Jag har hällt upp lite rött och väntar på pappa. Tänkte plugga lite serbiska en stund...Just do it!

Kram

2009-02-20 @ 19:19:39
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0