Alla hjärtans dag...

Gårkväll var väldigt trevlig, taco-middag med Anna & Ulrika! Vi tittade på Let's dance & någon "chick flick" på femman...sen hade vi dansträning i köket och kittelkrig. Tack för en underbart trevlig kväll flickor! Nu ligger jag bekvämt i min soffa och bara myser i min morgonrock, ska gå ner på stan och köpa klänningen som jag hittade på MQ sen. För att sedan bege mig till jobbet.
Hoppas alla får en bra dag och om ni vill hälsa på så finns jag på:

Ni är <3 - ligt välkomna!

Carolina


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Nu ligger bloggen som en favorit. Ser fram emot att få följa dina vandringar bland tentor och sidenblusar. För att citera broder Claes igen -"Jag stöttar dig i ditt beslut"-(Med hänvisning till gårdagens vin-lunch o shopping).

Hoppas du får en hjärtebtra-dag idag!

2009-02-14 @ 11:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0