En helt vanlig torsdag.

Har precis kommit hem från skolan där jag har varit på ett infomöte angående Agora-dagen den 4 mars. Fick veta att jag ska hjälpa till med att vara chaufför, i Audis fina bliar :) Nu sitter jag och väntar på att min "partners in crime" ska komma hit så vi kan sätta igång med studierna...får väl se hur det går, det slutar säkert med att vi fikar och pratar om annat. Ikväll är det återigen dags för salsa med Jen, veckans höjdpunkt. Jag är dock stelare än ett kylskåp och får lite ångest när man ser att alla tanter som  går på kursen (det är nämligen jag och Jen och sen ett gäng damer på 50+) är mycket smidigare...

Ha en bra dag!
Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0