En vit morgon...

Imorse när jag vaknade och tittade ut så var det alldeles vitt och fint, så pass att jag skulle vilja gå ut och åka pulka. Men det blir nog ett litet problem då jag både saknar pulka och en backe att åka i...men men drömma kan man ju :) Igår fick jag en efterlängtad massage, ont som f'n gjorde det vid skulderbladen...men efteråt kändes det bra. Sen var det skolan som gällde, vi har börjat med den andra delen av denna kurs nämligen verksamhetsstyrning, får se hur roligt det blir. Efter skolan var jag hemma hos Cecilia, vi satt och tjatade bland annat om Australien kan inte vänta tills vi får sätta oss på flyget mot landet på andra sidan världen. Vi hann med att spela lite TP också! Nu är det snart dags för skola igen och direkt efter skolan är det jobb som hägrar.



Vy från mitt fönster

Ha en toppen dag!
Carolina

Kommentarer
Postat av: Bernike

Hellu! :-) Nu har jag oxå hittat dig.

Vilken stor nätfamilj vi börjar att bli!! :o)



Kramelikram gumman!

2009-02-17 @ 15:23:16
Postat av: Bernike

Ps. Din bakgrund har Jossan som tapet. :oD

2009-02-17 @ 15:24:07
Postat av: mamma

Här i Belgrad åkte barnen kälke och pulka för fullt igår i de små backar de hittade, det såg jättemysigt ut.

Låna nåt barn och ge dig ut i backen, vet jag :-)

2009-02-17 @ 21:04:26
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0