Fortfarande på jobb (som man säger i skåne)

Sitter på jobbet, är nu inne på min 20 timme här. När Charlotta kom igår kväll var jag så trött att jag inte orkade gå hem, så jag valde att sova kvar på jobbet, vilket innebar att jag fick sova 30 min längre imorse :) Det finns vissa fördelar med att jobba på hotell! Ikväll är det fest som gäller, får se hur det blir, just nu känner jag för att bara ligga hemma i soffan och titta på film men jag har ju tackat ja så då antar jag att man måste gå?!?! Men imorgon då lovar jag att jag ska bara ligga i soffan o pilla me tårna :)

Happy Saturday!!
Carolina

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en underbar lördagkväll! puss puss

2009-02-21 @ 17:53:02
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0