Fredag hela veckan!

Idag är det fredag, skönt!! Sitter och väntar på att mina gruppmedlemmar ska komma hem till mig, så vi kan börja på vårt andra case. Förövrigt så kom jag inte upp kl. 7 för att tvätta, men kl 8 stod jag där nere och fyllde maskinerna. Vilket var ganska bra jobbat tycker jag. Salsan gick bra igår, det är väldigt roligt och vi skrattar mycket! Vi började också lite med samba vilket var helt annorlunda en salsa, man var hela tiden tvungen att gunga i knäna samtidigt som man dansade...Jobbigt! Efter salsa gick vi ut en sväng och drack ett glas vin, vara hemma innan jag hann bli en pumpa.


Så här skönt var det att provligga sängar på IKEA!


Happy Friday!

Carolina


Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt med rena kläder... slippa vända ut och in på trosorna...

2009-02-27 @ 23:26:30
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0