Ibland blir jag bara sååå irriterad

Här omdagen så köpte jag en telefon som man ska använda när man pratar via skype, för de e ju inte jättebilligt att prata i flera timmar long distance... så för att vara min mor till lags så köpte jag en sånn speciell telefon endast för att komma hem och inse att det inte alls fungerar. Det hörs ju ingenting...enligt skype så beror felet troligtvis på min brandvägg. Och då är min fråga hur F*N ändrar man inställningarna på den så att det fungerar då???
Dagens teknologi my ass.


Kommentarer
Postat av: mamma

Underbart, att läsa i dein alldeles egen blogg! det gillar jag. Du kommer säkert att få till Skype vad det lider.

Kram kram

2009-02-16 @ 13:32:47
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0