Ny vecka...

Lördagen var bra och rolig, glad att jag tog tag i mig själv och gick ut! Vi började kvällen på bryggare, med lite mingel och fördrink. Sedan förtsatte vi på villan med middag, sång och vin. För att tillsist avsluta kvällen på Tempels dansgolv. Under kvällen kom det väldigt mycket snö för att vara skåne och jag insåg snabbt att det inte skulle gå att promenera hem, så jag valde att ta en taxi. Dyrt men väldigt klokt:)

Söndagen tillbringades precis så som jag lovade i ett tidigare inlägg. Nämligen i sängen/soffan. Idag var vi i skolan kl 08.00 för att skriva klart ett case som skulle vara inne idag kl 12.00. Fem i tolv blev vi klara!! 

Nu sitter jag återigen på jobbet...tror att jag ska ta och boka en flygbiljett till Stockholm nästa helg. 

See you.
Carolina 


Kommentarer
Postat av: mamma

ja gör det! kram

2009-02-23 @ 19:34:39
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0