Påväg till benknäckaren...

Morgonen har varit lugn och skön, inget stress här inte. När jag ska duscha på morgonen så gillar jag att gå upp extra tidigt bara så att jag kan få gå och lägga mig en stund igen innan jag måste klä på mig! Nu ska jag snart iväg till M min professionella benknäckare, får se vad han säger om min höft idag då. Man borde inte vara 23 år med höftproblem,  jag får väl ta det som ett tecken på att jag börjar bli gammal. Nä, men jag håller på att bli mycket bättre, varje gång jag är där så säger han att jag "släpper mycket mer" va han nu menar med det. Jag tolkar det som något positivt. Sen bär det av till skolan för att skriva ett case. Så om någon vill komma och röva bort mig är det där jag är!

På återseende!
Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0