Salsakungar!

Snart är det dags för salsa igen!! Förra veckan hade vi tydligen sportlov, så nu längtar vi efter att få röra på våra stela kroppar och förhoppningsvis klara av snurrarna den här gången. Det ser så himla lätt ut men skenet bedrar, personligen håller jag på att slå knut på mig när jag ska snurra, mina ben vill helt enkelt inte röra sig på det sättet....men jag försöker mentalt att övervinna benen. Jag känner på mig att  idag är dagen jag lyckas med det.

På IKEA inhandlades det lite ljus, hade tänkt köpa nya påslakan, men fy vad dyrt det är. Det kan ju inte finnas en enda student som har råd med det. Jaja det får bli ett annat liv, så ska jag köpa fina laka i egyptiskbomull...

Ikväll blir det nog en sväng på sta'n, funderar på att gå och ta ett glas någonstans, men bara ett. Jag har nämligen tvätttid imorgon kl.07.00 ska bli väldigt intressant att se om mina ögon vill öppna sig så tidigt på morgonen...

Make your own destiny. 
Carolina

Kommentarer
Postat av: mamma

i mitt nästa liv ska jag också ha egyptik bomull i mina lakan. Sov gott!

2009-02-26 @ 22:12:29
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0