Seize the day

Gårdagens gästföreläsning var riktigt inspirerande. Henrik var en sånn människa som jag önskar att jag kommer att bli, och nu efter hans föreläsning så är jag säker på att om jag bara vill något riktigt mycket och satsar på att göra några få saker riktigt bra så kommer det att bli så! En grej som han sa är något som jag iof redan kommit på men som man behöver bli påminnd om är att man ska umgås med människor som ger dig energi och inte tar energin ifrån dig. Resten av dagen var tyvärr inte lika inspirerade. Efter skolan skulle jag bara följa med Cecilia in på en kopp kaffe innan jag skulle hem och städa. Jag kom inte hem förrän strax innan 22 så det blev inte mycket städat här inte....

Idag hade vi presentation av vårt case, det gick helt ok trots att vi var en aning oförberedda. Sen gick jag, åsa o jen ner på stan för att äta lunch på Papi, lite besviken blev jag dock den var inte lika bra som den brukar vara. Efter lunchen var det återigen dags för ett besök hos benknäckaren, jag har haft lite ont i helgen...men det var tydligen ok om det inte blev värre. Nu sitter jag i min nystädade lägenhet och väntar på att Johan ska komma, det var min tur att laga middag den här veckan. Så idag får han dragonkyckling med ris och sallad.


"If you're going through hell, keep going." Winston Churchill 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0