Empty

Nu har Annso åkt hem, synd att tiden gick så otroligt fort. Men vi har haft några sköna dagar tillsammans!
Sitter nu på jobbet, har checkat ut en gäst än så länge. Känner på mig att det kommer bli en hel del gnäll från gäster idag, med tanke på att det började redan igår. Det fattar jag inte är varför gnälla om det inte har hänt nått, det är som att de måste gnälla i förebyggande syfte. När man sen försöker förklara att vi endast har 50 rum och utcheck är kl.11 så kan jag inte lova att de ska får tillgång till rummet kl. 12. Är det så svårt att förstå??

Efter jobbet åker jag med Emma ner till Höllviken, där väntas utgång, rosévin och mys. Hoppas bara att vi slipper regn:)

Nu vill jag passa på att önska Jennifer grattis på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag i ett soligt Oxford!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0