Exhausted

Jag är trött i hela kroppen, varför ska man behöva städa...Inte nog med att jag tvättade och städade hemma (lite iaf) så hjälpte jag Emma att städa ur hennes lägenhet. Jag måste dock säga att det gick väldigt fort, på 2,5 h var vi helt färdiga. Hoppas det går lika snabbt här när det väl är dags :) Emma har nu också flyttat in här, finns det hjärterum...

Nu är det snart sovdags.

Här kommer lite bilder från helgen utgång i lördags och Falsterbo Horse Show i söndags! 

 
Malena och Christian


Pokervinnaren!!!


Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka puddningar ni är du och Emma!!! PUSS!

2009-07-21 @ 17:32:43
Postat av: Mamma

Riktiga godbitar! Börjar längta till Hbg....

Kram

2009-07-22 @ 07:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0