Manic Monday

Det blev inget grillande igår, istället Tacos och en lång promenad i hamnen. Riktigt skönt och fick mycket ventilerat. Ungefär där jag bor ligger ett stadsmotell, både pia och jag har tyckt att det ser lite skumt ut och undrat om det verkligen är något där eller om det bara sitter en gammal skylt. Så vi beslutade oss för att göra lite efterforskningar och gick in. Man kan ju lungt säga att det var lite skumt men dock ett motell. När vi frågade hur mycket ett rum skulle kosta, frågade mannen först om det gällde oss och när vi skulle bo. När vi sa att det inte var vi och att vi mest undrade vad ett rum skulle kosta högg han till med 800 kr, skulle inte tro att jag skulle betala det för at bo där. Hellre skulle jag lägga till 200 och bo hos oss :)

Nu är det måndag igen och en ny vecka. Bara 6 veckor kvar tills vi åker till Australien, shit vad tiden går fort. Hoppas den inte går lika fort down under. Ikväll är det jobb men sen är jag ledig ända tills på lördag. Imorgon kommer Ann-Sofi och hälsar på och jag hoppas att Helingborg täker visa sig från sin bästa sida så vi kan ligga och sola på stranden!

Have a lovely week

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, jag hoppas att solen lyser på er, för Helsingborg är ju en riktigt häftig sommarstad med sandstrand i centrum!

Kram till er båda

2009-07-13 @ 19:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0