My baby

Nu har min dator kommit och den används i skrivande stund. Den är så vacker! Nu ska jag bara lära mig hur man använder den, med alla nya saker och så vidare. Ska nog bege mig ner på stan sen och köpa ett fodral till den, så den inte skadar sig:) 

Till mamma - OTH betyder One Tree Hill 
Till Åsa och Emma - torsdag kväll skulle kunna funka för ett glas vin, eller fredag.

Nu ska jag gå och laga lunch till min sambo som snart ska iväg och jobba. Hon har också fått en ny Mac idag! Vi var som barn på Julafton när de kom.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Åsa

Han som har kennel ska ha hem henne och träna upp henne inför en utställning i tyskland om en månad. Så han kommer å hämtar henne idag. Blääe. Förhoppningsvis får jag tillbaka henne när allt e klart. Annars blir jag bitter!

2009-07-29 @ 11:39:23
URL: http://asahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0