OTH

Igår när jag kom hem från jobbet gjorde jag Emma sällskap i soffan, hon satt och kollade på OTH avsnitt. Det tog ungefär en minut så var jag också fast. Efter en stund var vi tvungna att gå ut och handla, man måste ju äta. Sen satte vi oss åter i soffan och fortsatte kolla på OTH. Efter ytterligare en liten stund blev vi väldigt sugna på något gott. Så vad gör man som fattig student? Jo man ringer en restaurang och beställer efterrätt för 150:-. Smakar det så kostar det & gott var det :) Så i morse var jag och Pia ute och gick en timme i hopp om att gå bort gårdagens efterrätt. 

I morgon kommer min dator, jag längtar. De kom egentligen idag men då hade jag gått till jobbet. Som tur är är jag hemma hela dagen då det den ska komma någon gång mellan 9-17. Min fråga är ju hur de tänker när de sätter en sådan tid, för hur många är hemma vardagar mellan 9-17? Nu är jú jag ledig imorgon så då är det ju lungt men annars?? Jaja hur eller hur så ska det bli skönt att få den, med tanke på att min gamla sa upp sig själv i samma ögonblick som jag beställde den nya.

Nu ringer telefonen på jobbet, det är väl bäst att jag svarar!


Kisses


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ursäkta frågan, men vad är OTH???

2009-07-27 @ 21:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0