Three girls & a dog

Nu har även en fyrbent vän flyttat in, nämligen Kicki. Vi ska vara hundvakt till henne då hennes matte & husse åker på semester. Än så länge har det varit väldigt mysigt med sällskapet om man bortser från att hon knappt sovit i natt och sedan väkt oss i ottan. Så när Pia gick till jobbet strax innan 7, masade jag mig ur sängen och gick en sväng med henne. Efter det verkade hon rätt nöjd och sov ända tills Emma gick till jobbet 2 timmar senare :) Då började hon gny och jag kände mig tvungen att gå upp och hålla henne sällskap, det resulterade i att jag hade en svans som följde mig var jag än gick. Men som sagt det är mysigt ha henne där!

Nu sitter jag på jobbet, har varit hur mycket som helst att göra idag, det finns inte ett enda rum kvar i hela Helsingborg. Synd att man inte har några extra rum på lager för då hade jag kunnat tjäna många pengar...

Kisses

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vaddå, det finns väl nån sängplats kvar i din lya???

Vems är hunden?

Kram

2009-07-24 @ 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0