Wine & finger food

Ikväll väntas tapas och vin. Eftersom jag är ledig tog jag på mig att gå och handla. Tänkte mig lite olika småplock, det kan ju inte bli så dyrt tänkte jag i mitt stilla sinne. Haha, där fick jag. Då jag var väldigt hungrig när jag handlade åkte en hel massa gott ner i korgen. Jag tyckte inte att jag hade tagit så mycket, hade ju inte ens fyllt en korg, men när jag skulle betala visade det sig att små saker kan vara väldigt dyra. Jaja det blir säkert gott :) Det kostar ju att ligga på topp. Ska se om jag lyckas lägga upp lite bilder sen. Har inte riktigt klurat ut om man för över bilder från kamera till dator till en Mac på samma sätt som man gör till PC. 
Time will tell.

Kiss

Ps. det blir pannacotta till efterrätt, tack för receptet mormor! 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Did I? Did I really??? Jag läste rätt va?? Pannacotta! vååååågen

2009-07-31 @ 16:43:53
URL: http://asahellman.blogg.se/
Postat av: Malena

Sjukt gott var det, TACK

2009-08-01 @ 09:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0