Äntligen SOL

Idag skiner solen!! Den är efterlängtad kan man lugnt säga. Nu kanske man slipper smörja in sig med Brun utan sol.

Igår var jag, Emma och Malena på bio. Skulle ha sett en film men det fanns bara utspridda platser kvar, jag irriterade mig en stund på det. Det måste ju gå att uppfinna ett bokningssystem där man inte kan boka platser med en stol som mellanrum, jag menar det borde ju SF också tjäna på. Hur ofta är det dem som går på bio ensam? Jaja, vi valde iaf att se en annan film och den var bra så det gjorde inget.

Idag innan jobb har Emma och jag tagit en fika i solen, mysigt. Och börjat planera inför midsommar, vi ska nämligen till en kompis i Stockholms skärgård. Efter det blir den nog en sväng till Gävle. Måste ju visa upp min fina hemstad för flickorna som aldrig varit norr om Stockholm :)

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att det ska komma nån som vill checka in, men än så länge är det tomt...

Have a nice night!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du också!

Kram

2009-06-14 @ 18:04:57
Postat av: Bernike

Tjohoooo! Jag välkomnar oxå solen. Haft en mysig morgonpromenad med Chivas. :)



Kramelikram.

2009-06-16 @ 06:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0