Here comes the sun...

Tillbaka i Helsingborg efter en minisemester i Stockhols skärgård och Gävle (återkommer med det i ett eget inlägg när jag har tillgång till lite bilder). Nu verkar det äntligen som det har vänt för att bli lite varmare, både igår och idag har vi kunnat ligga ute och sola, förhoppningsvis håller det i sig nu. Det skulle ju kunna bidra till att vi inte behöver skrämma livet ur australienarna genom att vara likbleka. Igår kväll var jag (tro det eller ej) och kollade på matchen mellan Sverige-serbien, riktigt trevligt måste jag säga. Jag gillar matcher där sverige vinner! 

Nu sitter jag på jobbet (som vanligt) skulle bara ha jobbat två dagar denna veckan men det blev fem
ist, vilket min plånbok tackar för. 


 I morgon flyttar Pia in, Welcome!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman!

Så härligt att ni också har sol och att du får jobba mer än du trott...det brukar alltid bli så!

Njut av allt!

Kram

2009-06-25 @ 07:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0