Italien-Serbien

Idag har jag varit ledig hela dagen och trots att jag sov till kvart över elva har jag fått mycket gjort. Började med att tvätta, kändes som en nödvändighet om vi ska åka bort i ett par dagar. Låste förövrigt in mina nycklar i tvättstugan, då blir man lite trött på sig själv. Som tur är så har Emma mina extranycklar. Jag, Emma och Pia var och handlade mat inför midsommar, vi köpte även en kylbox, vuxenpoäng till oss :)  Sen hälsade vi på Malena på hennes nya jobb, systembolaget, där vi hämtade ut vin som vi beställt. Efter det åkte vi till Pia då det skulle komma en och skriva på ett kontrakt. Pia flyttar nämligen in hos mig nästa vecka, nice med en till som betalar hyra! Efter det tog vi en sväng på stan och en fika.
Hann även gå en stund till gymmet, nu när c-uppsatsen är över är det dags att komma igång igen. När jag sen placerat mig skönt på soffan ringer Åsa och frågar om jag vill ha två biljetter till fotbollsmatchen mellan Italien och Serbien ikväll. Jo de kunde jag väl tänka mig så jag ringde Emma och frågade om hon vill gå med. Så nu har vi varit på vår första fotbollsmatch i Helsingborg :) Matchen slutade noll noll - tror jag.





Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0