Tillbaka i HBG

Igår kom jag och Anna tillbaka från en mycket nice helg i Stockholm. Majorieten av lördagen tillbringades på resande fot genom Sverige, varför åka direkt när man kan åka via Götet ?! När vi väl kom fram begav vi oss till Kungsan för att träffa Jennifer och hennes kusin. Det var dock lättare sagt än gjort, med tanke på att det var sveriges nationaldag och match mellan Sverige och Danmark var det inte bara en person som var ute på stan. Det slutade med att vi fick gå sista biten. Men trevligt hade vi:)

Söndagen börjades med frukost hos Cajsa & co, när vi var färdig fixade åkte vi ner på stan och åt lunch med Fredrik. Efter ett tag kom David och gjorde oss sällskap. Vi tre gjorde sedan Stockholm by foot. Vi gick ut till Djurgården tog färjan till Slussen gick genom gamla stan. Där kunde man till min glädje köpa Ben & Jerrys glass i kulformat :) Sedan var det dags för oss att bege oss mot Stadion där Bruce skulle spela. Det var riktigt grymt! När koncerten var färdig åkte vi till annas pappa i Skövde, för att fortsätta till Helsingborg måndagmorgon.

Nu sitter jag på jobbet och gnetar så jag uppdaterar med bilder senare!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0