3 dagar...

Idag är det tredje dagen i rad som solen skiner, konstigt hur mycket vädret faktiskt påverkar en. Jag blir glad i hela kroppen när solen skiner och livet känns genast lite lättare!

Igår var jag och Åsa väldigt duktiga, satt i skolan från kl 9, vi fick väldigt mycket gjort. Sen gick vi och tränade i en och halv timme, grymt bra! När jag kom hem hade jag väldigt mycket energi så jag började städa och laga tacopaj. På kvällen gick jag över till Anna för att planera vår C-uppsats, gick sådär, det är ju väldigt lätt att hamna på sidospår när man sitter och pratar. Men lite klokare blev vi nog.

Nu sitter jag återigen i skolan, har inte kommit igång än men man ska inte stressa. Inte bra för hjärtat vet ni. Kommer bli en lång dag, men sen är det dans och middag med vänner som gäller. Jag står för lokal och de står för mat och vin, ganska bra deal tycker jag nog!

Have a sunny day!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Halllå!! :) Du är hittad!! :)

2009-03-19 @ 11:22:16
URL: http://asahellman.blogg.se/
Postat av: mamma

Visst är det underbart när man känner hur livet återvänder...

Kram

2009-03-20 @ 08:27:40
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0