Boule...

Sitter på jobbet, har varit här sedan halv sju. Måste säga att det går lättare att gå upp nu när det börjar bli lite ljust på mornarna. Har precis checkat ut en stor grupp som är här för att spela Boule, jag med mina fördommar trodde ju genast att det skulle vara en grupp med pensionärer men ack så fel man kan ha. Det vär nämligen ett gäng med 20-åringar och deras tränare. Visar återigen att man aldrig ska ta något för givet.


När jag kommer hem idag så ska jag städa, eller kanske inte men jag försöker iaf intala mig själv det. Måste i alla fall göra färdigt en skoluppgift så jag kan skicka in den och ha det ur världen, kanske ska gå och träna med Åsa. Men man ska inte hoppas på för mycket det är ju trots allt gúds vilodag idag.


Imorgon har vi handledning inför C-uppsatsen, förhoppningsvis blir vi inte tok-dissade. Sen ska jag och ev mina partners in crime - aka Pia, Emma och Cecilia på möte och få våra kurser inför Australien godkända.


See ya later!


Bjuder på en sommarbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0