Degat...

Är precis vad jag har gjort hela förmiddagen, bara legat i soffan och kollat på Grey's Anatomy...det är såå bra:) Nu är det dock dags att gå till skolan...

Förövrigt kommer jag bli tvungen att använda mina glasögon i typ två veckor, jag hade beställt linser men linsbolaget har inte lyckats skicka dem än och jag beställde dem för över en månad sen....jag har provat ringa, maila, ringa igen maila igen, men inget svar börjar tro att de har konkat eller nått. Så nu har jag beställt från ett annant ställe men de dröjer innan dom kommer...Jaja kanske e bra att använda glasögonen ett tag och se lite intelligent ut, alltid kan man ju lura någon!

Ikväll är det salsa!! Sen kommer ett par kompisar över och dricker ett glas vin.

Happy torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0