Free at last, free at last...

Nu är det klappat och klart, och för att vara helt ärlig så skiter jag i det nu. Det har tagit så mycket av min tid att jag missar vår salsa ikväll *fäller en tår*...men jag får trösta mig med att det kommer fler gånger. Sitter fortfarande i skolan, jag är så trött att jag inte ens orkar gå hem, snart snart kommer det dock att ske. Om bara Cecilia blir klar. Vi har gått ifrån tanken om att gå ut ikväll, dels för att vi ser ut som två slagna hjältar och ingen av oss orkar springa till Systemet. Ärligt det finns ju ingen som skulle hinna på fem minuter, inte ens om jag hette Marion Jones skulle jag hinna. 


Tack och adjö 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vaddå systembolag?? Här går vi på ICAn eller macken!

Ytterligare ett plus för Belgrad alltså. Snart är du här! Skönt!

PoK

2009-03-27 @ 08:11:10
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0