GRAAAAAAHH

I skrivande stund känner jag precis som rubriken anger....jag vill bara skrika rätt ut. Tömma lungorna på allt jag har. Har ingen studiemotivation what so ever just nu och vi har ett åtta sidors arbete som ska vara inne på fredag, jag har skrivit en sida. För första gången någonsin känns det som att jag inte kommer att bli klar. Jävla skit kurs är vad det är. Är det verkligen meningen att man ska gå runt med ett konstant tryck för bröstet?

Så om någon har nån bra lösning så får ni gärna dela med er.

Förövrigt skiner solen idag!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har en lösning! En som vi alla vet är den bästa. Ska här ge dig en handlingsplan:

1. Gå ifrån skolan.

2. Gör nått skoj, typ köp nått fint. Så du blir glad igen.

3. Gå hem.

4. Ta på dig pyjamas.

5. Öppna en flaska vin.

6. Börja dricka.

7. Ta fram datorn.

8. Ta ett glas vin till.

9. Börja skriva, nu flödar inspirationen och du tänker på sätt du aldrig tänkt förut. Under tiden förtär du några glas till.

10. Då lägger dig, nöjd och lite små-lullig!

Sådär recept på succé!

2009-03-24 @ 13:53:34
URL: http://asahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0