Helg!

Så var det fredag igen, ibland går bara tiden så otroligt fort. Den här veckan känns som den bara har flygit iväg. Salsan gick bra igår nu börjar han krava att vi ska få till hela rörelsen inte bara ta stegen. Vem tror han att han är? Det är ju jättesvårt om man ska koncentrera sig på det också, jag tror jag håller mig till att försöka ta rätt steg. Vilket inte är helt enkelt. När jag kom hem var Pia, Cecilia, Malena och Johan där och väntade på mig. Trevligt att komma hem och få maten serverad:) Vi hade en riktigt trevlig kväll med mycket vin och gött snack. Fram till min granne under oss började banka i taket vill säga, då insåg vi att det nog var dags för oss att gå vidare. Kvällen fortsatte i god anda och vi hann med både Villan och Cardinal!
Om man säger så här var jag lite trött imorse när klockan ringde och jag skulle gå till kiropraktorn. Jag har nog haft mina ljusare stunder.

Nu sitter jag i soffan och bara njuter av min ensamhet, ibland är det väldigt skönt att vara själv. Väntar spänt på resultatet från Let's Dance.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Bernike

låter som en helt okej kväll i mina öron. :o) jag missade slutet av Let´s dance då jag var tvungen åka o jobba. Ska kolla in det nu.



Ha en god lördag. Kram.<3

2009-03-21 @ 05:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0