Kroppkakor...

Sitter just nu på jobbet, har bara 3 incheck kvar idag. Kommer att bli en lugn kväll. Men det kan ju vara skönt de också även om jag föredrar att ha mycket att göra, tiden går liksom snabbare då.

De senaste dagarna har jag varit väldigt sugen på kroppkakor, varför vet jag inte. Jag kommer inte ens ihåg när jag åt det sist och huruvida jag tyckte om det eller inte. Men nu vattnas det i munnen så fort jag tänker på det. Skumt. Så mormor om du läser detta kan du väl göra några och komma hit med dem, snälla:)


Mumms!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Mormor, du kan ju faktiskt skicka några med Andreas till Belgrad, så kan vi njuta allihopa ! Lingonsylt finns!

Kram alla!

2009-03-15 @ 09:22:54
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/
Postat av: mamma

Mormor, du kan ju faktiskt skicka några med Andreas till Belgrad, så kan vi njuta allihopa ! Lingonsylt finns!

Kram alla!

2009-03-15 @ 09:49:09
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0