Manic Monday

I morse ville jag verkligen inte gå upp när klockan ringde, jag tror att jag snoozade rekordlänge idag. Ca en och en halv timme. Vilket resulterade i att jag blev tvungen att ta bussen till kiropraktorn i stället för att gå som jag brukar. Har ju haft lite ont i ryggen sedan besöket och "lekstunden" på tekniska museét, så när han börjar gå igenom hur mycket bättre jag blivit och att jag inte alls behöver gå lika ofta så släpper jag bomben. Om han var nöjd med min rygg eller inte framgick inte riktigt men det faktum att jag måste komma tillbaka på fredag och att han avslutar med att säga att jag bör undvika museér fram tills dess talar kanske för sig själv...

Tog en promenad hem, det börjar bli rätt skönt ute nu och krokusarna(?), små lila blommor, har börjat slå ut! Idag har jag bokat tvättid så det blir till att ta mig själv i kragen och tvätta också. Nu ska jag försöka plugga lite, men jag har alltid svårt att koncentrera mig hemma, det finns ju såååå mycket annat att göra. Städa blir helt plötsligt jätteroligt.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0