Morgonstund har guld i mund...eller?

Sitter på jobbet och inser att jag är och kommer att förbli en människa som gillar att sova på morgonen. Att gå upp på morgonen är en pest och pina, blir det någonsin lättare?

Igår hade jag spänningshuvudvärk i princip hela dagen, tror att det beror på att kursen nu är klar och all stress som den medfört nu släppte. Jag försökte tappert förneka huvudvärken genom att göra andra saker. Var på stan och åt lunch med folket, sen tillbringade jag två och en halv timme hos frisören (kanske kommer det en bild), på väg hem uträttade jag några ärenden - läs gjorde av med pengar, tillbringade resten av kvällen hemma hos Karin med ett glas vin och Let's Dance.

Ikväll blir det nog en sväng till Helsing.

Back to work, bye bye.


Kommentarer
Postat av: mamma

Nej det blir inte lättare, sängen är som skönast på morgonen och jag har alltid gillat kvällsskiften på sjukhuset bäst.

Ha en mysig kväll! Snart är du här!!



2009-03-28 @ 18:43:11
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0