Sakta men säkert(?)

Idag känns allting inte riktigt lika tungt som det gjorde igår, det är fortfarande jobbigt men känns något mer geonomförbart. Så kanske kanske kommer det att gå vägen. Ska sitta i skolan en timme till o se vad jag kan producera. 

Sen är det dags för middag på SS SWEA, en restaurangbåt som ligger i hamnen. De bjuder oss som jobbar på hotell på middag, mycket trevligt:) Men det lönar sig säkert med tanke på att vi skickar väldigt många gäster dit. Jag tycker att fler restauranger i stan borde göra samma sak, kan bero på att jag gillar att äta ute. Grymt skönt att slippa diska efter man har ätit.  

Nä nu ska jag försöka vara produktiv.

Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0