Sol, underbara sol

Idag har solen skinit hela dagen, helt underbart härligt. Man blir så glad. Har suttit i skolan på förmiddagen, fick inte jättemycket gjort. Jag känner ingen press än och jag jobbar bättre under press. Efter skolan gick jag och Åsa ner på stan. Hon shoppade och jag tittade på. Hittade ett par jeans som jag vill ha. Kanske efter den 25e. Passade på att boka klipptid också, ska prova ett nytt ställe, som är något billigare än dit jag gått innan. Räkande lite på om jag skulle gå till det gamla stället skulle jag endast ha 400 kr kvar nästa månad. Insåg snabbt att det inte skulle vara ekonomiskt hållbart.
När jag kom hem så blev jag otroligt sugen på Scones. Eftersom jag inte hade någonting hemma fick jag traska iväg och handla, jag hann precis innan affären stängde! Det blev väldigt gott och jag blev väldit mätt!



Godkväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

det ser jättegott ut ! Tar du med receptet när du kommer??

Sov gott!

2009-03-17 @ 21:50:53
URL: http://ggibelgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0