Uppdatering 2...

Helgen tillbringades i vår vackra huvudstad, den var väldigt efterlängtad och precis vad jag behövde! Jag flög upp i fredags och var framme på Jaktvarvsplan kl. 15, eftersom min faster och ena kusin var med filmstjärnan i familjen - läs hamstern på en inspelning var jag ensam ett tag. Trött som dagens ungdom är så somnade jag en stund, vaknade när familjen Gotthold-Bergman klev in genom dörren. Kvällen bjöd på Sushi, vin, godis, chips, let's dance, massa prat och lite mer vin! En perfekt fredagskväll:)


Djupa samtal med Kusin E inne i badrummet...


I lördags kom Annso ner från Gävle, så jag mötte upp henne på Centralen för att sedan gå en stund på stan. Fattig som en kyrkråtta kunde jag inte shoppa något, jag fick helt enkelt nöja mig med att fönstershoppa. Har man inga pengar kan man inte konsumera. Lunch hade jag iaf råd med:) Det blev en väldigt god räk och avokadosallad och en massa prat!
Efter ett tag gav vi upp och åkte hem till faster. Även denna kväll bjöd på riktigt god mat, kan verkligen rekommendera alla som passerar Stockholm att bjuda in sig på lördagsmiddag hos dem, det serveras då hasselbacks potatis, fläskfilé och Mikaels underbara kantarellsås.

Annso

Söndagen tillbringade vi alla på Tekninska museét, och eftersom att det var Internationella kvinnodagen fick alla kvinnor gå in gratis!! Det fanns en massa att titta på och mycket som man själv fick prova på. Jag och Annso fick för sig att vi skulle prova en grej som man ska stå i och få att snurra...inte att rekommendera om man är lite stel i kroppen. Det var otroligt roligt fram tills jag lyckades knäcka till ryggen, inte bra när jag precis har dragit ner på mina tider hos kiropraktorn. Hann hem och äta middag innan det var dags för mig o Annso att bege oss hemåt.


Kusin A och ett väldigt vackert pannband som jag (tro det eller ej) gjort


Jag och kusinerna

 


Tack alla inblandade för en underbar helg!!
XOXO


Kommentarer
Postat av: mamma

Jisses vad mysigt det ser ut! Och sa stora de sma blir...Nar hann du sticka pannband

Kram

2009-03-10 @ 18:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0