Uttråkad till tusen...

Idag går tiden fruktansvärt långsamt, jag efter vad som känns som en hel evigt tittar på klockan inser jag att det endast gått tio minuter sen jag tittade senast. Sånna dagar är väldigt tråkiga. Nu är det exakt 5 timmar kvar tills jag slutar och får gå hem - längtar. Inte för att det ska bli så roligt att gå hem, jag måste nämligen städa och tvätta. Tvätta kan ju vara något av det tråkigaste som finns, att springa upp och ner till källaren var och varannan timme, hur kul är det på en skal?!? Förövrigt så tycker vår hyresvärd att det är för dyrt att ha en fläkt i torkrummet så den har han stängt av och satt upp en lapp som säger att "man kan inte förvänta sig att tvätten ska torka samma dag som man tvättar" vilket innebär att det inte tar en dag utan TVÅ dagar för mig att få all tvätt färdig. Grymt frustrerande.

Tack och hej!


Till Mormor Från Mamma:
Mormor, du kan ju faktiskt skicka några med Andreas till Belgrad, så kan vi njuta allihopa ! Lingonsylt finns!
Kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0