Vissa saker övergår mitt förstånd...

När jag kom hem från jobbet hamnade jag i soffan, den ropade på mig så fort jag kom in genom dörren:) Orka inte städa o de fanns ingen tvättid...Har nu suttit och kollat på nått program på 4an med olika familjer som har en massa barn, inte typ tre som jag kan tycka är mycket utan typ 10. Fatta 10 barn att hålla reda på. Jag blev så trött bara jag tittade på det att jag var tvungen att byta kanal. Illa. Men men all heder till dem som klarar det. Tänk dej det mamma om du hade haft åtta till av mig och andreas.


 

Ha en trevlig kväll...



 


Kommentarer
Postat av: Bernike

Ha-ha! Visst är soffan skön ibland. Håller med.

2009-03-16 @ 08:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0